Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Goodie bag Gifts MardyMakeUpShop

Meteen nadat ik bij de bloggersbijeenkomst vandaan kwam heb ik snel een blik geworpen in mijn goodie bag, en ik was zeker niet ontevreden!








Er zit van alles in, zoals een nagellakremover die naar ananas ruikt als je hem gebruikt, 2 nagellakjes en een striper, nageltemplates, oogschaduw en een nagelvijl.















De twee nagellakjes die ik heb gekregen zijn een nude kleur en een chocoladebruin:





Ik heb meteen de kleuren op een nagelwiel uitgeprobeerd.




Ik was meteen heel enthousiast over het bruine kleurtje, omdat ik die gewoon heel gaaf vond. Met de nude moet het heel erg aan je huidskleur liggen, bij mij lijkt de kleur heel erg op mijn huid, en ik zou zo'n kleurtje nooit alleen op doen. Ik zou het dan combineren met de bruin of met een ander kleurtje. Maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak;).

Verder was er een rode striper:



Gelukkig is het een lekker dun kwastje, dus je kan dik en dun lakken.

Ik had eerder van nageltemplates gehoord, maar ik was er eigenlijk nog niet aan toe gekomen om het te kopen.
Zo ziet het er uit:








De bedoeling van de templates is dat je het stickertje op je nagel plakt als je nagel helemaal droog is (anders blijft de sticker aan je nagels plakken en dat wordt het lelijk) en dan ga je er met een andere kleur overheen. Zo krijg je dan een leuke afbeelding op je nagels.








Het laatste wat ik voor mijn nagels heb gekregen is een nagellakremover met een fruitluchtje.









Als de remover in het flesje zit ruikt het nog chemisch, maar als je het dan op een watje doet en op je huid ruik je dus ananas. Ik heb er zelf nog eentje gekocht maar dan in aardbei, heerlijk!









And last but not least, een blauwe oogschaduw:



Ik vind het echt een geweldige kleur omdat hij heel licht kan (onder), middel (boven), en zwaar (midden). Zeker als je een dramatische make-up wil is deze perfect, maar ook voor een normale werk/schooldag.

Conclusie: Super happy met al mijn nieuwe spulletjes en die ga ik zeker nog vaker gebruiken:).


Liefs Iris

1 opmerking:

  1. Leuke dingetjes! Ik vind de nude-kleur van de nagellak juist wel leuk! Ik ben ook wel benieuwd naar die templates, weet je misschien waar je dat koopt?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het reageren!