Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

Geshopt 'till I dropped!

Zoals ik in mijn eerdere berichten heb vermeld is er een nieuwe winkel bij mij in de buurt waar ik even lekker heb gewinkeld.
Ik ben me dit keer echt helemaal te buiten gegaan omdat ik nog heel veel dingen niet had en heel graag wilde, dus hier komt het hoor!

Ik heb twee mobielhoesjes gekocht:










normaal zijn die heel duur op internet maar hier waren ze heel goedkoop dus heb ik mijn slag geslagen!














Ik heb ook een kwastenhouder gekocht:









Dit is ideaal om je kwasten schoon te maken, of je er nou water in doet of iets chemisch.











Een nagellakremoverpomp:





Thuis sta ik bekend om het 'drinken' van nagellak, omdat ik er altijd zo snel doorheen ga. Dit komt omdat ik veel nagellakremover gebruik, maar omdat ik ook heel onhandig ben gooi ik in ieder geval 1x per fles de remover om. Daarom ga ik dit eens uitproberen om te kijken of dit goed gaat. Het idee van het pompje is dat je met een watje drukt op de pompt, en zo komt er genoeg remover uit.




Een borsteltje om je nagels mee schoon te maken:






















Fimo citroenslices:

















Twee ringen:






Nagellakremover met aardbeiengeur:




Een uilenketting:




Brush Cleaner:







Deze cleaner is bedoeld voor kwasten die gebruikt zijn voor acryl.













En een lippenbalsem:




Dat was het! Nu hoef ik voor een hele tijd niets meer te kopen;).


Liefs Iris

5 opmerkingen:

  1. Leuke dingen, ik wist niet eens van sommige dingen dat je die ook had gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha sommige dingen komen mij wel bekend voor, anderen had ik niet eens op gelet. Leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ketting en die ringen! ♥
    Voor de rest ook leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen heb je gekocht, die uilen ketting is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar heb je die nagellakremoverpomp gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het reageren!