Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

Acrylverf Review

Vandaag met veel genoegen acrylverf uitgeprobeerd, en ik ben er erg tevreden over.
Je kan de acrylverf gewoon aanbrengen op je nagels, en als je niet te lang wacht, kan je je fouten weghalen met een nat doekje of watje. 
Het fijne aan de acrylverf is dat het niet snel uitdroogt, waardoor je dus gewoon een beetje van de verf op een papiertje kan aanbrengen om zo er mee te mengen enz. Je kan dus eigenlijk gewoon verven op je nagels, waardoor je dus heel andere mogelijkheden hebt.

Natuurlijk kon ik het niet laten om even mijn nagels te doen, en dit is het resultaat:


Doordat je dus aan de ene kant van je kwast wit doet en aan de andere kant blauw, krijg je een heel gaaf vloeiend effect. Overigens niet een design van mezelf, omdat dit een uitprobeersel was.

Conclusie: Acrylverf is dus zeker een aanrader als je echt wilt tekenen en schilderen op je nagels.

Liefs Iris

4 opmerkingen:

  1. Ik had hem al gezien gister, maar ik vind hem nog steeds erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je uitprobeersel is zeker goed geslaagd. Ik denk niet dat ik de fijne motoriek heb om zoiets moois op mijn nagels te krijgen met acrylverf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, ik ga het ook eens proberenm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb je het van de website beautyandnailart.nl??

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het reageren!